ACTUALITAT|

  • S’han habilitat dos punts d’autotramitació electrònica en els Serveis d’Atenció Ciutadana (SAC) del casc i del barri Orba.
  • Estos sistemes permeten que la ciutadania descarregue volants i certificats d’empadronament, demane cita prèvia en el SAC, o pague diversos rebuts municipals.
  • En els primers 10 dies de funcionament el servei ha permés descàrregues 89 documents, la qual cosa ha suposat l’agilitació de 10 hores en tràmits en taula.

Alfafar, 21/04/2023

L’Ajuntament d’Alfafar ha instal·lat dos nous punts d’autotramitació electrònica, situats en les oficines de Servei d’Atenció Ciutadana (SAC) tant del nucli urbà com del barri Orba.

Aquestes plataformes permeten a la ciutadania agilitzar el tràmit per a la descàrrega de volants i certificats d’empadronament. A més, el sistema també compta amb la funció per a sol·licitar cita prèvia en els SAC, reduint així els temps d’espera i atenció en el punt d’informació. A través dels punts d’autotramitació també es pot efectuar el pagament de rebuts municipals.

En els primers 10 dies de funcionament, este servei ha generat un total de 89 documents, dels quals un 28% eren volants i un 72% certificats.

L’ús d’este sistema permet agilitzar el servei, i deixa l’atenció personalitzada en taula per a altres tràmits i per a aquelles persones que necessiten ajuda per a la realització d’esta mena de procediments. Amb la generació d’aquests 89 documents, s’ha estalviat un total de 10 hores de gestió en taula.

Close Search Window