- La campaña de impulso municipal “Activem Alfafar” ha ganado el premio Reed Latino a mejor campaña para redes sociales entorno al COVID-19.
- Los premios Reed Latino son los principales galardones en materia de comunicación política y de gobierno a nivel iberoamericano.
Alfafar, 10/12/2020
L’Ajuntament d’Alfafar ha obtenido el premio Reed Latino a mejor campaña para redes sociales entorno al COVID-19 (pequeñas audiencias) por la campaña de impulso municipal “Activem Alfafar”.
La campaña de comunicación de “Activem Alfafar” se hace eco del plan desarrollado y aprobado por todos los representantes de los cuatro grupos presentes en el pleno del ayuntamiento.
El pasado fin de semana se llevó a cabo la entrega de premios Reed Latino Awards, organizados por la revista Campaings & Elections, los cuales reconocen a los mejores representantes de la comunicación política y de gobierno a nivel iberoamericano.
Desde l’Ajuntament d’Alfafar el Concejal de Hacienda y Comunicación, Eduardo Grau, ha expresado: “Estamos muy contentos de haber recibido este premio, aunque para nosotros el verdadero premio es trabajar para nuestro municipio, en unas condiciones como todos sabéis muy complicadas. Transformar todas las medidas que íbamos planteando en una campaña fácil de entender por parte de la ciudadanía ha sido difícil, pero gracias al equipo técnico y el trabajo conjunto ha sido posible
El plan de impulso “Activem Alfafar” engloba las medidas adoptadas durante el estado de alarma para paliar los efectos de la crisis derivada del COVID-19, y toda una serie de acciones encaminadas a la recuperación del municipio en los ámbitos de recuperación económica, medidas sociales, adaptación de la administración a la nueva situación y solicitudes a administraciones superiores.
Alfafar rep el premi Reed Latino per la seua comunicació durant la pandèmia del covid
- La campanya d’impuls municipal “Activem Alfafar” ha guanyat el premi Reed Latino a millor campanya per a xarxes socials entorn al COVID-19.
- Els premis Reed Latino són els principals guardons en matèria de comunicació política i de govern a nivell iberoamericà.
Alfafar, 10/12/2020
L’Ajuntament d’Alfafar ha obtingut el premi Reed Latino a millor campanya per a xarxes socials entorn al COVID-19 (xicotetes audiències) per la campanya d’impuls municipal “Activem Alfafar”.
La campanya de comunicació de “Activem Alfafar” es fa ressò del pla desenvolupat i aprovat per tots els representants dels quatre grups presents en el ple de l’ajuntament.
El passat cap de setmana es va dur a terme el lliurament de premis Reed Latino Awards, organitzats per la revista Campaings & Elections, els quals reconeixen als millors representants de la comunicació política i de govern a nivell iberoamericà.
Des de l’Ajuntament d’Alfafar el Regidor d’Hisenda i Comunicació, Eduardo Grau, ha expressat: “Estem molt contents d’haver rebut aquest premi, encara que per a nosaltres el vertader premi és treballar per al nostre municipi, en unes condicions com tots sabeu molt complicades. Transformar totes les mesures que anàvem plantejant en una campanya fàcil d’entendre per part de la ciutadania ha sigut difícil, però gràcies a l’equip tècnic i el treball conjunt ha sigut possible
El pla d’impuls “Activem Alfafar” engloba les mesures adoptades durant l’estat d’alarma per a pal·liar els efectes de la crisi derivada del COVID-19, i tota una sèrie d’accions encaminades a la recuperació del municipi en els àmbits de recuperació econòmica, mesures socials, adaptació de l’administració a la nova situació i sol·licituds a administracions superiors.