ACTUALIDAD, Noticias|

  • Los grupos municipales aprobaron unánimemente en pleno exigir a las entidades bancarias la atención de forma personal sin cobro de comisiones a todas las personas que lo necesiten.
  • El pleno se comprometió a seguir apostando por una administración humana más allá de la digitalización que atienda a las personas con necesidades especiales de forma presencial.

Alfafar, 28/01/2022

L’Ajuntament d’Alfafar aprobó de forma unánime por todos los grupos en la sesión plenaria de ayer el exigir a las entidades bancarias que atiendan de forma personal sin cobro de comisiones a colectivos vulnerables y cualquier persona mayor o con necesidades especiales. 

La corporación al completo también se comprometió a apostar por una administración humana, que recuerde y atienda a las personas que tengan necesidades concretas de forma presencial en su proceso de digitalización y modernización. 

En esta línea, el ayuntamiento lanzó en los últimos meses un servicio de ayuda a personas mayores para la descarga física del certificado covid, hoy en día necesario para tantas actividades cotidianas, y ha proporcionado los medios físicos necesarios en la última campaña del bono escolar para atender a las familias sin recursos digitales.

En el compromiso del consistorio denuncian el cobro de tasas por la atención presencial desde los bancos porque supone “un trato lesivo y discriminatorio hacia quienes necesitan un trato personalizado” y se comprometieron a denunciar la situación ante el gobierno de la Generalitat Valenciana y a la Federación Valenciana de Municipios y Provincias para su mediación con las entidades bancarias, así como ante la oficina del Defensor del Pueblo y al Síndic de Greuges.

Con este acuerdo, todos los grupos municipales se unieron para denunciar un trato discriminatorio y apostar de forma conjunta por la atención cercana con las personas.

Alfafar exigix l’atenció humana en els serveis públics

  • Els grups municipals van aprovar unànimement en ple exigir a les entitats bancàries l’atenció de manera personal sense cobrament de comissions a totes les persones que ho necessiten.
  • El ple es va comprometre a continuar apostant per una administració humana més enllà de la digitalització que atenga les persones amb necessitats especials de manera presencial.

Alfafar, 28/01/2022

L’Ajuntament d’Alfafar va aprovar de manera unànime per tots els grups en la sessió plenària d’ahir exigir a les entitats bancàries que atenguen de manera personal sense cobrament de comissions a col·lectius vulnerables i qualsevol persona major o amb necessitats especials.

La corporació al complet també es va comprometre a apostar per una administració humana, que recorde i atenga les persones que tinguen necessitats concretes de manera presencial en el seu procés de digitalització i modernització.

En esta línia, l’ajuntament va llançar en els últims mesos un servei d’ajuda a persones majors per a la descàrrega física del certificat covid, hui dia necessari per a tantes activitats quotidianes, i ha proporcionat els medis físics necessaris en l’última campanya del bo escolar per a atendre les famílies sense recursos digitals.

En el compromís del consistori denuncien el cobrament de taxes per l’atenció presencial des dels bancs perquè suposa “un tracte lesiu i discriminatori cap als qui necessiten un tracte personalitzat” i es van comprometre a denunciar la situació davant el govern de la Generalitat Valenciana i a la Federació Valenciana de Municipis i Províncies per a la seua mediació amb les entitats bancàries, així com davant l’oficina del Defensor del Poble i al Síndic de Greuges.

Amb este acord, tots els grups municipals es van unir per a denunciar un tracte discriminatori i apostar de manera conjunta per l’atenció pròxima amb les persones.

Comments are closed.

Close Search Window