ACTUALIDAD, noti_actividades, noti_vecinos|

El CEIP La Fila de Alfafar conmemoró el pasado 30 de enero el Día Escolar de la No Violencia y la Paz con la realización de una pintura mural en la que participaron las y los alumnos del centro en colaboración con el área de Educación de l’Ajuntament d’Alfafar.

Así, bajo el lema “Junts millorem el món!”, el mural de un mapamundi repleto de manos diferentes, grandes, pequeñas y de todos los lugares del mundo representa que todos juntos somos capaces de cambiar la sociedad en la que vivimos para construir un mundo más justo y en paz.

El Día Escolar de la No Violencia y la Paz, en el que se recuerda la muerte de Mahatma Gandhi, líder pacifista de la India asesinado el 30 de enero de 1948, se trabaja en todos los niveles educativos, desde Infantil hasta Bachillerato, y tiene como objetivo transformar los centros en instrumentos para la concordia y el entendimiento entre personas de distinta procedencia y modos de pensar para formar así un alumnado con conocimientos, actitudes y competencias que refuercen su desarrollo como ciudadanos globales críticos y comprometidos con sus derechos y los de otras personas.

mural fila 2

El CEIP La Fila d’Alfafar va commemorar el passat 30 de gener el Dia Escolar de la No Violència i la Pau amb la realització d’una pintura mural en la qual van participar les i els alumnes del centre en col·laboració amb l’àrea d’Educació de l’Ajuntament d’Alfafar.
 
Així, sota el lema “Junts millorem el món!”, el mural d’un mapamundi replet de mans diferents, grans, xicotetes i de tots els llocs del món representa que tots junts som capaços de canviar la societat en la qual vivim per a construir un món més just i en pau.
 
El Dia Escolar de la No Violència i la Pau, en el qual es recorda la mort de Mahatma Gandhi, líder pacifista de l’Índia assassinat el 30 de gener de 1948, es treballa en tots els nivells educatius, des d’Infantil fins a Batxillerat, i té com a objectiu transformar els centres en instruments per a la concòrdia i l’entesa entre persones de diferent procedència i maneres de pensar per a formar així un alumnat amb coneixements, actituds i competències que reforcen el seu desenvolupament com a ciutadans globals crítics i compromesos amb els seus drets i els d’altres persones.
 
Close Search Window