ACTUALIDAD, noti_avisos|

L’Ajuntament d’Alfafar ha logrado triplicar su nivel en Transparencia Municipal, desde la entrada en vigor de la Ley 19/2013, de 9 de diciembre, de transparencia, acceso a la información pública y buen gobierno, en diciembre en 2015. Así, Alfafar se sitúa en el segundo puesto en el ranking de transparencia de municipios de l’Horta Sud con más de 15.000 habitantes que elabora Dyntra, plataforma colaborativa a nivel mundial cuyo objetivo es medir y fiscalizar la transparencia municipal.

Además, el aumento del índice de transparencia del 42,77% a un 64,78% en apenas 4 meses, desde la última evaluación el pasado junio, ha posibilitado que Alfafar sea el 7º ayuntamiento más transparente de la provincia de Valencia, el 8º de la Comunidad Valenciana y el 59º de todo el estado español, por encima de capitales de provincia como La Coruña, Salamanca, Gerona o Teruel, entre otras. Unos datos que ratifican el cumplimiento de las obligaciones de l’Ajuntament en materia de Transparencia Municipal en los últimos años, desde la entrada en vigor de la Ley de Transparencia.

Con el objetivo de ir más allá de las obligaciones que recoge la Ley, desde el área de Estadística, Evaluación y Calidad de l’Ajuntament d’Alfafar se impulsaron una serie de acciones en la sección web de Transparencia Municipal, cuyo resultado ha mejorado considerablemente los seis bloques temáticos evaluados por Dyntra: Transparencia municipal, Participación y colaboración ciudadana, Transparencia económico-financiera, Contrataciones de servicios, Urbanismo y obras públicas, y Open Data. Una mejora que ha permitido el aumento del índice de transparencia hasta el 64,78% actual y las excelentes posiciones de Alfafar en los rankings.

Todas las áreas del consistorio se han implicado en esta mejora continua de la Transparencia Municipal que, unido a la implantación del Expediente Electrónico, se consigue una administración cada vez más transparente y accesible para toda la ciudadanía de Alfafar.

ajuntament alfafar

L’Ajuntament d’Alfafar ha aconseguit triplicar el seu nivell en Transparència Municipal, des de l’entrada en vigor de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, al desembre en 2015. Així, Alfafar se situa en el segon lloc en el rànquing de transparència de municipis de l’Horta Sud amb més de 15.000 habitants que elabora Dyntra, plataforma col·laborativa a nivell mundial que el seu objectiu és mesurar i fiscalitzar la transparència municipal.

A més, l’augment de l’índex de transparència del 42,77% a un 64,78% en només 4 mesos, des de l’última avaluació el juny passat, ha possibilitat que Alfafar siga el 7º ajuntament més transparent de la província de València, el 8º de la Comunitat Valenciana i el 59º de tot l’estat espanyol, per sobre de capitals de província com La Corunya, Salamanca, Girona o Teruel, entre unes altres. Unes dades que ratifiquen el compliment de les obligacions de l’Ajuntament en matèria de Transparència Municipal en els últims anys, des de l’entrada en vigor de la Llei de Transparència.

Amb l’objectiu d’anar més enllà de les obligacions que arreplega la Llei, des de l’àrea d’Estadística, Avaluació i Qualitat de l’Ajuntament d’Alfafar es van impulsar una sèrie d’accions en la secció web de Transparència Municipal, el resultat de la qual ha millorat considerablement els sis blocs temàtics avaluats per Dyntra: Transparència municipal, Participació i col·laboració ciutadana, Transparència economicofinancera, Contractacions de serveis, Urbanisme i obres públiques, i Open Data. Una millora que ha permès l’augment de l’índex de transparència fins al 64,78% actual i les excel·lents posicions d’Alfafar en els rànquings.

Totes les àrees del consistori s’han implicat en aquesta millora contínua de la Transparència Municipal que, unit a la implantació de l’Expedient Electrònic, s’aconsegueix una administració cada vegada més transparent i accessible per a tota la ciutadania d’Alfafar.

Close Search Window